GC1858M - Lanovy most
 N50°03.723 E014°30.645
  Tommu
 5,14 km  E 84
 S  10  10
 16.3.2009
 Magnet

Lanový most - od železnice Není oficiálne pojmenovaný. Odbornými organizacemi (napríklad provozujícími radary sledující provoz) i motoristickými publicisty bývá casto v praxi oznacován jako lanový most. Most je významnou pohledovou dominantou. Z mohutného pylonu vybíhá dvakrát ctrnáct dvojic ocelových kabelu. Lanový most - od silnice Most projektovali Jirí Stráský, Ilja Hustý, Slavomír Kolcava a další v letech 1991–1993. Stavba byla zprovoznena v prosinci 1997. Na východní strane mostu má v budoucnu ostre k severozápadu pokracovat Mestský okruh, zatímco nynejší pokracování je již soucástí Šterboholské radiály.




Keš je umístena pod mostem, tak na nej nemusíte lézt.
Pozor, na zemi se válí stríkacky, ale tam nemusíte hledat, na zemi keš není.
Pod mostem vetšinou nebudete mít dobrý signál, ale zkuste popremýšlet a domyslet, jak jsem asi keš zameroval. Pak byste s hledáním nemeli mít problémy.


GCS - extended statistics




Zavešený silnicní most, který je soucástí Jižní spojky na Mestském okruhu a prevádí provoz pres železnicní trat Praha - Ceské Budejovice a seradovací nádraží Praha-Vršovice (resp. Praha-Strašnice), sleduje okraj sídlište Skalka (ulice Pretlucká a Dolinecká) a katastrálne patrí z vetší cásti do Strašnic.